دسته بندی: مسابقه

مسابقه طراحی Metropolis Next Generation

 

توانمندسازی به وسیله طراحی؛ طراحی برای 13/1 میلیارد انسان با نیازهای خاص! موضوع مسابقه امسال، ارائه راه حلهایی است که زندگی گروههایی که اغلب در روند طراحی نادیده گرفته می شوند را غنی تر کرده و بهبود بخشد (برای مثال این گروه ها می توانند شامل -و نه لزوما محدود به- جمعیت رو به رشد سالمندان و شهروندان دارای معلولیت شود). شکل و فرم، برعهده شماست؛ بررسی کنید که مردم تا چه میزان در استفاده از تکنولوژی مهارت یافته اند و چه ابزار، مواد و روشهای حمل و نقلی تا بیست سال آینده همچنان مورد استفاده خواهند بود. این نکته را در نظر داشته باشید که گروه های دیگر از طراحی شما چه نفعی خواهند برد. ما میدانیم که نمی توان برای تک تک این 13/1 میلیارد نفر فکر کرد. بنابراین از شما می خواهیم که به پدر و مادرتان، بستگان، دوستان، برادر و خواهر کوچکتان، پدربزرگ و مادربزرگ، یا هر کس دیگری در اطرافتان که نیازهای خاص دارد فکر کنید و به آنها کمک کنید که بهتر و زیباتر زندگی کنند!

درباره مسابقه؛
مسابقه سالانه Metropolis Next Generation در سال 2003 برای گسترش روحیه کارآفرینی، ارتباط با مشکلات اجتماعی، و اقدام برای حفظ محیط زیست در طراحان جوان پایه گذاری شد. نیاز به نوع جدیدی از مسابقات بود که فراتر از روند معمول مسابقات (ایجاد ظاهری جذاب برای ایده های قدیمی) باشد. مسابقه ای که ایده هایی را خلق کرده و به آنها جایزه دهد.

ثبت نام؛
برای ثبت نام در این مسابقه به آدرس بروید:

                                     http://www.metropolismag.com/nextgen/ng_app_main.php

قوانین؛
شرکت در این مسابقه برای همه معماران و طراحان آزاد است. جایزه ی ده هزار دلاری برای حمایت از طراحانی است که آثارشان دربرگیرنده ملاحظاتی چون طراحی شمولی (Inclusive Design)، تفکر سیستمی، پایداری، انتخاب مواد، تکنولوژیهای نو، عملکرد، و ظاهر محرک باشد. هر یک از طرحها باید مربوط به حداقل یکی از شش زیرمجموعه طراحی باشد: معماری، برنامه ریزی شهری، طراحی منظر، طراحی داخلی، طراحی محصول و طراحی گرافیک. همچنین از تلفیق و همسویی بین این شش موضوع نیز استقبال می شود.

هزینه ثبت نام و مهلت ارسال؛
هزینه شرکت در مسابقه 75 دلار برای هر اثر است. تمامی آثار باید تا روز 18 فوریه 2013 ارسال شوند. ساکنین این ایالات آمریکا نیازی به پرداخت هزینه برای شرکت در مسابقه ندارند: AZ، CT، MD، VT

حداکثر تعداد آثار؛
هر تیم یا شخص می تواند تا سه اثر ارائه دهد. برای هر اثر نیاز به ثبت نام و پرداخت هزینه به صورت مجزا است.

مالکیت اثر؛
با فرستادن هر اثر، شما تضمین میکنید که آن اثر متعلق به شما است و حق نشر آن در انحصار شما است.

درج نام؛
به جز محل مربوطه در قسمت ثبت نام، در هیچ کجای آثار و تصاویر ارسالی، نباید نام یا اثری از هویت خود ذکر کنید.

روند ارسال؛
پروژه ها باید به صورت آنلاین از آدرس www.metropolismag.com/nextgen ارسال شوند. آثاری که توسط ایمیل فرستاده شوند، برای شرکت در مسابقه پذیرفته نخواهند شد. ارسال آنلاین، این امکان را به شما می دهد که فایلهای تکمیلی را نیز برای ما ارسال کنید.

داوری؛
هیئتی ازداوران به نمایندگی از گروههای مختلف طراحی، یک اثر را به عنوان برنده مقام اول و 15 اثر را به عنوان برندگان  رتبه دوم انتخاب خواهند کرد. اسامی برندگان نیز در ماه مارس 2013 اعلام خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید؛

                                       http://www.metropolismag.com/nextgen/index.php

1391/8/1 - 7:52:25 AM     


ارسال نظر (3)
 آرش 10/23/2012 - ساعت: 4:12
جالب است ولی پرداخت کردن پول برای مسابقه زور گفتن است
 ناشناس 12/3/2012 - ساعت: 5:48
سلام
مسابقه جالبی است اما من کمک لازم دارم برای پرداخت حق ثبت نام.طرح من آماده ارسال می باشد.اگر کسی میتونه لطفا کمک کنه من از ایران بتونم حق ثبت نام پرداخت کنم.
مرسی
ta_slami@yahoo.com

 morteza 1/16/2013 - ساعت: 8:54
سلام خسته نباشید واقعا مسابقه جالبیه. میشه کسی راهنمایی کنه یا یک نمونه طراحی رو نشون بده ؟؟!!!
جستجو در وب سایت:

نشر ماهی

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

درباره ریتون          گردانندگان ریتون          NewDesign.ir

برای تماس با ما می توانید به آدرس Ritoon.com(at)Gmail.com ایمیل بفرستید.